Heeft u een vraag over de BusSpecialist?
De BusSpecialist biedt haar dienstverlening zo helder en simpel mogelijk aan. Uiteraard kan het zijn dat u vragen heeft en de meest gestelde vindt u hieronder met de antwoorden.
-
- Taxibusjes, minibussen en midi bussen, bussen en touringcars
Al het ingezette materiaal voldoet aan alle wettelijke veiligheidseisen en beschikken over airco, audio en video/dvd en is afgestemd op het aangegeven aantal personen. Touringcars met meer dan 40 zitplaatsen hebben ook standaard een toilet aan boord.
- Taxibusjes, minibussen en midi bussen, bussen en touringcars
-
- Hoe kunt u ons bereiken?
Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar via website en e-mail. Heeft u bij ons geboekt, dan kun u ons in geval van een noodsituatie bereiken op telefoonnummer 0318 – 62 35 00.
- Hoe kunt u ons bereiken?
-
- Wanneer kan ik het vervoer reserveren?
Online kunt u het vervoer met bus of touringcar tot 48 uur voor vertrek reserveren. Heeft u vervoer nodig binnen die 48 uur, neem ook dan gerust contact met ons op. Wij zullen ons uiterst inspannen om het vervoer te organiseren.
- Wanneer kan ik het vervoer reserveren?
-
- Worden er schoonmaakkosten in rekening gebracht?
Vanzelfsprekend wordt de bus tijdens het gebruik vuil. Indien het echter extreem vervuild wordt, zijn wij genoodzaakt om achteraf kosten in rekening te brengen tegen 50 euro per uur. - Kan ik op de dag van het vertrek wijzigingen doorgeven?
Enkel mogelijk in overleg en met toestemming van de chauffeur en mits haalbaar binnen het geldende Arbeidstijden besluit.
- Worden er schoonmaakkosten in rekening gebracht?
-
- Moet ik een legitimatiebewijs bij me hebben in de bus?
Iedere passagier dient zich te kunnen legitimeren door middel van een wettig identificatie document (identiteitskaart, paspoort of rijbewijs). - Kan grote bagage worden meegenomen?
Ja, dit kan maar alleen wanneer dit van tevoren bij de boeking wordt opgegeven.
- Moet ik een legitimatiebewijs bij me hebben in de bus?
-
- Hoeveel bagage kan ik meenemen?
U mag standaard 2 stuks bagage per persoon meenemen. Dit kan handbagage zijn of een koffer. Extra bagage kan tegen betaling worden meegenomen. - Kan de bus meer passagiers vervoeren dan vooraf is opgegeven?
Nee, wij nemen niet meer passagiers aan dan zitplaatsen die wij kunnen vervoeren.
- Hoeveel bagage kan ik meenemen?
-
- Kan ik een specifieke zitplaats in de bus reserveren?
Nee, iedereen mag zitten waar hij/ zij wil.
- Kan ik een specifieke zitplaats in de bus reserveren?
-
- Hebben kinderen een eigen stoel?
Ja, iedere passagier heeft een eigen stoel.
- Hebben kinderen een eigen stoel?
-
- Hoe gaat u om met parkeerkosten?
Al onze tarieven zijn exclusief eventuele parkeer/tol/veergelden.
- Hoe gaat u om met parkeerkosten?
-
- Ben ik verzekerd?
Uiteraard bent u gedurende het vervoer in de bus/touringcar verzekerd. U kunt additioneel zelf een eventuele reisverzekering of annuleringsverzekering regelen.
- Ben ik verzekerd?
-
- Zijn er veiligheidsgordels in de bus?
Alle touringcars hebben hebben veiligheidsgordels. Het is verplicht om de aanwezige veiligheidsgordels in de bus te gebruiken. Het niet gebruiken van deze gordels is strafbaar. Eventuele boetes dient u zelf te voldoen.
- Zijn er veiligheidsgordels in de bus?
- Wat zijn de Algemene Voorwaarden en waar kan ik deze vinden?
Op al onze diensten zijn de Algemene Vervoer- en Reisvoorwaarden van KNV busvervoer van toepassing aangevuld met de voorwaarden van deBusSpecialist. Op verzoek doen wij u een exemplaar toekomen of u kunt deze downloaden en berichten via de site van deBusSpecialist.nl